Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 17 januari 2012 20:23

Dag 7: lägg upp en bild på en fux

 

det här är janneke och hon är svett fux hon är superfin men kan vara lite jobbig ibland

Av Anna - 17 januari 2012 20:01

Dag 6:Lägg upp en bild på hästen du rider nu

Det här är Dawn Dusk (DD) men det är inte jag som rider det är min kompis Rebecka

    

Av Anna - 15 januari 2012 15:51

hej igen!! nu kommer jag att kunna vara inne  för nu har jag flyttat klart. om ni vill så kan  ni titta på min andra blogg som jag har som heter raskettaokingen.blogg.se fråga mig inte för att jag tog blogg men min stora syster och jag tycket blogg.se är bätre än bloggplatsen. // anna

Av Anna - 12 januari 2012 21:31

Hejhej 

Har inte bloggat eftersom jag har varit sjuk i en vecka och nyss kommit tillbaka till skolan men jag lovar att det ska bli bättre med denna usla uppdateringen och dagarna har jag bara glömt men ska göra dem. LOVAR. 

 

ska även fösöka lägga upp en bild så ofta jag kan så blir det inte bara text 


//Madde

Av Anna - 5 januari 2012 21:00

Berätta om ett tilfälle du skulle vilja uppleva igen.


När jag var på Cypern fick jag en av dem bästa vännerna jag haft och vi fixade såna här flätor och vi hade jätte kul. Saknar dig Tuvis<33

jag efter att flätorna var klara  (SAKNAR)  

Av Anna - 4 januari 2012 20:32

heejj nu sitter madde torterar!!!!!!!! Mitt hår.Sen gör vii inte så mycket tittar lite ändrar lite med bloggen ska vi nog göra.ni kanske får lite bilder på mig och mitt hår sen när vi har tagit lite bilder //Anna

Av Anna - 4 januari 2012 13:12

Berätta ett minne från en resa

När jag var på Kreta i somras brände min bror sig så mkt att han var inne på hotellrummet typ ett dygn sen skulle pappa lägga på Youghurt och sen stelnade det och när mamma skulle ta bort så var det inte så roligt han fick liksom inte bort det så det blev liksom ännu värre.

Av Anna - 4 januari 2012 00:05

Ditt drömresemål

Jag har inte direkt nåt drömresemål men jag skulle gärna vilja åka till USA, Menorca (grannö till Mallorca) och någon kuststad i Spanien. Men riktigt Drömresemål vet jag inte.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards